|
|
|
Promovare publicitara - Distributie material publicitar
Distributia de material publicitar presupune impartire de material de promovare in functie de un anumit studiu si plan prin care se garanteaza ca informatia ajunge la publicul tinta vizat de client. Materialul publicitar ce se distributie poate fi: flyer, pliant, stegulet, etc.
Distributie in cutiile postale
Este un instrument de marketing direct care presupune distributia de materiale publicitare in cutiile postale. Avantajul este dat de faptul ca materialele publicitare ajung intr-un procent ridicat la potentialii clienti, unde raman un interval de timp (intre 3 si 5 zile) care va ajuta la fixarea podusului sau serviciului in constiinta consumatorului.
Distributie door hangers
Consta in agatarea de clanta usilor locatarilor a materialelor publicitare special concepute in acest scop. Avantajul consta in impactul ridicat dat de proximitatea imediata dintre pozitionarea plianului si spatiul locativ.
Distributie directa
Consta in distributiile de materiale publicitare sau informative catre un public tinta, segmentat in functie de anumiti indici in locatiile pe care acestia le frecventeaza (magazine, parcari, localuri sau pe strada). Avantajul este acela ca la costuri relativ reduse, ofertele pot fi personalizate dupa profilul clientilor sau potentialior clienti, rezultatele fiind masurabile si imediate.
|
|