|
|
|
Creatie publicitara - Identitate vizuala, brand
Importanta vitala in impactul marcii asupra consumatorilor, detinerea unei identitati puternice si care sa fie bine definita va garanteaza succesul pe piata.
Cel mai important factor in realizarea unei identitati de succes de catre o agentie il reprezinta intelegerea afacerii clientului, a publicului sau tinta, a viziunii si strategiei de dezvoltare a afacerii sale.
Identitatea insa nu inseamna numai o simpla sigla, ci un concept complex care integreaza logo-ul companiei cu mesajul acesteia, identitatea verbala. Cele doua identitati converg spre stabilirea strategiei de imagine si in sens mai larg, de marketing.
Identitatea companiei trebuie imperios transpusa in toate materialele emanate de aceasta, pentru a capata notorietate, in functie de rigorile identitatii create vom realiza restul produselor de promovare, de la tiparitura corporatista si comerciala pana la spoturi radio si TV.
Principalele caracteristici ale unui brand
- Autenticitatea
- Unicitatea
- Memorabilitatea
- Claritatea mesajului
O identitate vizuala bine realizata si sustinuta ofera companiei posibilitatea de a-si atrage usor clientii.
|
|